Telefonszám (0-24h): 06-1-285-79-77 Cím: 1205 Budapest, Nagykőrösi út 51. (Útvonaltervezéshez kattints ide!) | E-mail cím: info@wcdaralos.hu | Nyitvatartás: H–P: 8-16h; Sz–V: ZÁRVA

Felhasználási feltételek, Vásárlói tájékoztató

Webáruházunkban (www.wcdaralos.hu) magyar nyelven, új és használt darálós WC készülékeket, szivattyúkat és ezen termékek kiegészítőit alkatrészeit lehet vásárolni.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt (27%) áfát, feltüntetjük a nettó árakat az áfa összegét és a bruttó árat is, a megrendelő adatlapon feltüntetjük a TNT futárral történő különböző módú házhoz szállítás díjait is. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

Fizetési lehetőségek:

– Készpénz:

utánvétes kiszállításkor vagy telephelyünkön, nyitvatartási időben történő személyes átvételnél

1205 Budapest, (XX.kerület) Nagykőrösi út 51. (Nyitvatartási idő: H-Cs: 9-16:30, P: 9-15)

– Bankkártyás fizetés

– Banki előreutalás / befizetés: (Euróban való fizetés lehetőségével is)

Előreutalás esetén e-mailben elküldjük a számla másolatát, átutaláskor kérjük, a számla számára hivatkozzanak! Kérjük, a számlamásolat megérkezése előtt ne utaljanak!

A rendelt terméket, akkor adjuk fel, amint a számlánkra megérkezett az áru ellenértéke.

A feladásról e-mailben is küldünk értesítőt.

Amennyiben a rendelés ellenértéke 8 naptári napon belül nem érkezik meg számlánkra, a rendelést automatikusan töröljük.

Figyelem!  Postai rózsaszín csekkes befizetést nem fogadunk el bankszámlára!

 

Minden esetben ÁFA-s számlát állítunk ki, amennyiben szállítással rendelik meg a készüléket és a postázási cím nem azonos a számlázási címmel, kérjük megrendeléskor a számlázási címet a megjegyzés rovatba írják! SZÁMLA NÉLKÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN KISZOLGÁLNI, KÉRJÜK ERRE IRÁNYULÓ ERŐFESZÍTÉSEIT MELLŐZNI!

 

Szállítási költségek:

40 kg alatti össz. súlyú rendelés esetén a terméket belföldre a TNT futárszolgálata kézbesíti csomag szolgáltatásán keresztül.

A szállítást megelőző napon Önt e-mailben értesítjük a csomag feladásáról.

Amennyiben nem tartózkodott a kiszállítás napján a megadott címen, a kiszállítást másnap is megpróbálják.

A szállítási összeg függ a fizetendő összegtől, a az árú súlyától, valamint a fizetés módjától. A szállítás költségét a telefonos egyeztetés alkalmával tudjuk közölni tisztelt Megrendelőinkkel.

40 kg feletti össz. súlyú rendelés esetén a szállítási költségről előzőleg tájékoztatjuk!

(A készülékek súlya a leírásnál megtalálható)

 

Rendelés menete:  

  1. A megvásárolni kívánt terméket válassza ki az oldalunkon, ha szakmai kérdései vannak, bizonytalan, nem tud dönteni, vagy egyszerűen csak meg akarja beszélni valakivel a szivattyúzási problémáit, akkor nyugodtan hívja üzleteinket.

Biztosan tudunk segíteni!

  1. A kiválasztott termék adatlapját legördítve megtalálhatja a megrendelő űrlapunkat! Kérjük ezt pontosan töltsék ki!

Kérjük a szállítási cím és az e-mail cím pontos megadását! A telefonszám megadása kötelező, mert bármilyen probléma esetén Cégünk vagy a szállítócég könnyebben tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot!

Amennyiben szállítással rendelik meg a készüléket és a postázási cím nem azonos a számlázási címmel, kérjük a számlázási címet a megjegyzés rovatba írják!

  1. Az adatlap kitöltése után nyomjon a nagy  piros Megrendelés feliratra.
  1. Az oldal megköszöni a vásárlását.

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozásakor minden esetben egy személyes e-mailt küldünk, a szállítás várható megadásával, előreutalás választása esetén ekkor küldjük el a számla másolatát. (Átutaláskor kérjük, a számla számára hivatkozzanak! Kérjük, a számlamásolat megérkezése előtt ne utaljanak!)

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8-15, pénteken 8-13 óráig történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére

 

Telefonon vagy e-mail-en leadott rendelés

Nyitva-tartási időben (H.-Cs.:9-16, P.:9-14)  lehetőség van a +36 1 285 7977-es telefonon is rendeléseket leadni. Ez esetben a távollevők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében, tájékoztatjuk a megrendelőt a szállító cég adatairól, továbbá az elállási jogról, illetve arról, hogy a megrendelés leadásával a fenti szerződés köttetik az eladó, és a megrendelő között.

Az e-mail-en leadott rendelések feltételei megegyeznek a webáruházon leadott rendelésekével.

 

Szállítási feltételek:

Raktáron lévő termékek szállítási határideje: 1-3 munkanap.

Ennél hosszabb szállítási határidő esetén Önt feltétlenül tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról, egyben megérdeklődjük, hogy a rendelését továbbra is fenntartja-e.

Előreutalás esetén a szállítás a pénz számlánkra érkezése után történik.

A szállítási díjat is tartalmazó számlát és a garanciapapírt a csomagban vagy a csomagra ragasztva találja meg.

Kérjük megrendelés esetén, lehetőség szerint adjon meg telefonos elérhetőséget is, ezzel is könnyítve a csomag mielőbbi megérkezését. A megadott számon, csak a szállítással kapcsolatban keressük, azon semmilyen ajánlattal nem zavarjuk!

A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, következő napon megkísérli újra a kézbesítést.

Amennyiben ekkor sem sikerül a kézbesítést, értesítést hagy, hol veheti fel a csomagot személyesen.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhat minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha nem Ön, hanem valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen adja meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.

Csomagolási díjat nem számolunk fel.

A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Garancia

Cégünk a gyártó és a forgalmazó a Grundfos Hungária és a SANIPUMP Hungária által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.

A SANIPUMP Hungária új készülékeire a jogszabályban előírt 1 év jótállás helyett szerződésen alapuló, a felek megállapodása szerinti 2 év garanciát biztosít.

Garancia, szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet útmutatásai az irányadók. A garanciális, szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a terméket az útmutatásoknak megfelelően telepítették, rendeltetésszerűen üzemeltették.

A Grundfos Hungária szerződött szakszervizeként jogunkban áll a garanciális időn belüli meghibásodások elbírálása, de nincs jogunk a Grundfos Hungáriára nézve kötelező vállalásokat tenni a garanciális idejű, de nem gyártási eredetű meghibásodások méltányosságból történő javítására vonatkozóan!

A visszaküldött terméket megvizsgáltatjuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, hogy a meghibásodás gyártási eredetű. Amennyiben a meghibásodás gyártási hiba következménye, a hibát javítással vagy cserével a lehető legrövidebb időn belül kiküszöböljük.

Amennyiben a garanciális igény megalapozott a cserélt / javított készülék szállítási díját magunkra vállaljuk, a hibás árut azonban Önnek kell hozzánk visszajuttatni.

 

Elállás joga

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet értelmében a vásárló 14 (naptári) napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A SANIPUMP Hungária Kft. a vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríti. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

A 45/2014. kormányrendelet 25. §-a alapján a fogyasztó a “termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.”

 

* A vásárlástól való elállás joga személyes átvétel esetén nem érvényesíthető.

* A vevő viseli az elállásból eredő minden felmerülő költséget.

* Az árucikk csak az eredeti csomagolásban és az eredeti garanciális okmányokkal együtt szolgáltatható vissza!

* Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, illetve a megtagadhatja az áru visszavásárlását.

* Az adott árucikk díjmentes cseréje csak abban az esetben lehetséges, ha a gyári csomagolásban található kiegészítők, tartozékok, dokumentációk, és azok csomagolása ép és bontatlan állapotban van.

* Ellenkező esetben a vételár 25 – 50%-kal csökkentett értéke kerül visszafizetésre, amely a gyártó általi újracsomagolás és a kiegészítők cseréjének a költsége. Elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálatunk elérhetőségén írásban: e-mailben

 

Téves rendelés

Hibásan leadott rendelés esetén, még a kiszállítást pontosító személyes e-mail megérkezése előtt, vagy annak megérkezése napján munkaidőben vegye fel a kapcsolatot Cégünkkel, a fent megadott elérhetőségeken!

 

Reklamáció

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, okvetlen hívjon fel minket a következő telefonszámon: +36 1 285 7977!

A számlát és a garancialevelet a készülék csomagolására ragasztva vagy a csomagolásban találja meg!

 

Vis major

Az eladó semmilyen vis majorból –így különösen: munkabeszüntetések, rendkívüli államigazgatási intézkedések, beszállítói késedelem, időjárási akadályok, természeti katasztrófák stb.– eredő késedelmes szállításért nem vállal felelősséget

 

Felelősség

* A SANIPUMP Hungária Kft webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

* A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely az áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

* A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős az áruházhoz való kapcsolódásáért és a weboldalon történő vásárlásért.

* Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a portál akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elvész.

 

Egyéb

Az üzemeltetők szabadon módosíthatják a vásárlási és a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

* Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege online megtalálható a weblapon.

* Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Vásárlási Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltetők szabadon érvénytelennek nyilváníthatják a Vevő vásárlását.

* A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék.

* Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Pesti Kerületi Bíróságának joghatóságát kötik ki.

* A jelen weboldal üzemeltetői az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. Törvény alapján közvetítő szolgáltatónak minősülnek, ezért a jelen weblapon más által rendelkezésre bocsátott jogszabályba ütköző tartalmú információval harmadik személynek okozott kárért felelősséggel nem tartoznak.

Az áruházunkban szereplő információkat, árakat megpróbáljuk a legkörültekintőbben megadni, de sajnos előfordulhat, hogy az adatrögzítés során emberi és/vagy technikai mulasztás következtében olyan hibás információk (pl. téves ár) jelennek meg, amelyek a közismerten irrelevánsak a Webáruházban elérhető javak kapcsán. Ilyen esetekben Cégünk a téves információkért felelősséget nem vállal, az adott terméket, szolgáltatást nem köteles a hibás áron a Vásárló részére eljuttatni, hanem az immáron pontos információk (pl. helyes ár) birtokában felhívást intézhet egy újabb ajánlattételre, amelytől a Vásárló elállhat.

Webáruházunk nincs összekapcsolva a számlázó és készletnyilvántartó programunkkal, a webáruházunkban a készletnyilvántartás mechanikusan működik, próbáljuk naprakészen frissíteni a készletet, de az előbbiekből adódóan előfordulhatnak eltérések a valós állapot és az áruházban megjelentek között, ezekért elnézésüket kérjük!

Kosár
0